Jag.

2011-10-25 / 20:10:05
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag saknar något. Jag kan inte sätta fingret på vad. Jag kan däremot ha mina funderingar. Jag funderar om det kan vara mysiga kvällar med kompisar? Jag funderar även om det kan vara kärleken jag saknar? Jag undrar och funderar.
Jag har haft en helt okey dag i skolan.Jag fick mig en jobbig idrottslektion. Jag tyckte dock att det var skönt att få ta ut sin frustation. Jag ska nu bädda rent min säng och sen krypa ner där och läsa lite rättskunskap. Jag tar imorgon min sista pluggdag. Jag tar nämligen därefter och njuter lite av livet igen.
Cya Anna!
Jag längtar till torsdag. Jag längtar dit för då kan jag känna glädjen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0