Time flyes by

2011-10-20 / 16:05:21
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagarna flyger förbi. Så gör även livet känns det lite som. Man hinner inte stanna upp och inse att det inte är en dröm man lever i utan den riktiga verkligheten. Bloggen hamnar i andra hand just nu då det är väldigt mkt som pågår. Skolan rullar på med mkt plugg och samtidigt vill jag ge vänner och familj uppmärksamhet. Idag så har jag varit i skolan en kort och  skön dag. Dock hade jag prov som jag inte har en aning om hur det gick men det är underbart när man får bocka av saker. Annars då, jag fick tillbaka beskedet på mitt matteprov det som jag hade panik över ni vet, jag hade visst saker under kontroll då jag fick VG-. Ihhh. Jag blev så glad! För att återgå till något roligare, då jag inte bloggar så spenderar jag tid med vänner och familj. Igår så tog eve och jag en fika på råddan, mysigt värre! Sen åkte jag och kolla på sängar då mamma och pappa fått för sig att vi ska få nya sängar. Me like. Idag så blev det en lång och skön pratstund med Erica efter skolan. Du är verkligen bäst!
Så även fast livet sliter lite på en just nu så finns det ljusa stunder. På tal om ljusa stunder så fyllde en god vän år igår, nämligen Karin. Grattis i efterskott!
Fikat igår! Båda tog chokladboll, evelina testade smaksatt kaffe vilket jag smaka på och det var helt ok, men cola var bättre!
En bild på födelsedagsbarnet!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0