Tom

2011-10-23 / 17:09:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
"Plugga plugga plugga plugga bort din sura min"
Ungefär så är min dag idag. Igår var orken på noll till att plugga så jag gick upp tidigt idag och satte igång. Har hållt på sen dess och jag hatar det just nu! Jag tror att hela SP2sk inte är så himla glada på detta, särskilt inte då vi upptäcker instuderingsfrågor som är cp-konstiga. Jaja hur provet går det återstår att se.
Igår hade jag en mkt bra dag, var på fotboll på dagen. Det var allt lite speciellt måste jag säga. Sen på kvällen var vi hos mormor. Åt väldigt god mat och efterrätt och skrattade i kapp till fångarna på fortet.
Har glömt att tala om för er att filmen i fredags var sjukt bra. Den var verkligen toppen så den kommer jag köpa när den kommer ut! En riktig bra kombination av romantik och komedi.
Resten av denna söndag vet jag inte vad som händer mer än att jag ska äta en god söndagsmiddag, kanske slänga på någon bra film och försöka slappna av. Man måste hinna andas också har mamma sagt till mig i flera dagar så hon har tatt med mig på promenader och jag lovar det funkar, själen som slappnar av på något konstigt vänster.
Cya Anna!
SP2sk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0