Gamla goá tider!

2011-10-10 / 17:08:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Valet att gå på samhällslinjen fall sig väldigt lätt men ibland undrar jag vad jag tänkte med? Jag gillar samhällsämnena och de är intressanta men det här med att plugga är inte så himla kul, jag klagar och klagar då kan man fråga sig hur jag tänkte? Även om jag inte ångrar mitt val en enda sekund för jag vet att jag har valt rätt innerst inne så kan man fundera... Hm det tål att tänkas på.
Livet på samhäll är bra men ibland har lärarna en förmåga att lägga allt samtidigt vilket kommer ske nu veckorna framöver och då jag prioterar skolan så kommer bloggen att bli åsidosatt så är det bara. Jag ska göra mitt bästa för att hinna med varje dag men hinner jag inte så hinner jag inte.
I helgen så ringde min faster och mina kusiner på skype. Det är sjukt egentligen att tekniken har fört oss in i diminsion där allt funkar så pass bra. Jag menar de befinner sig i Spanien och vi i Sverige. Pratade med mina kusiner lite, de hade målat fina teckningar och hade häftiga "utklädnader". Lillkusinen fick man allt se med, oj vad tiden går fort säger jag bara. Fick självklart prata med faster med, man blir inte avundsjuk då det har över 20 grader och vi ligger under 10 grader. Jag blir inte avundsjuk alls...
En härlig sommardag på Torsö i somras, det känns som en evighet sen!
När man talar om kusiner så kommer min efterlängtade Maria hem i helgen vilket ska bli kul, vi ska ses har jag bestämt utan att ens kolla med henne men jag vill verkligen träffa henne och det vill till att passa på när hon är hemma, jag skulle åka ner och hälsa på men att få till det var inte det enklaste. Höstlovet kanske? Men det är inte bara Maria som kommer utan förmodligen så kommer Josse hem också kanske med en gravidmage? Det är henne jag skrivit om tidigare på bloggen, hon gifte sig vid midsommar och nu ska hon ha en liten baby.
För mig är det viktigt med familjerelationer, att man i alla fall har en någonlunda kontakt med närstående släkt. Det är enda din familj.
Om ni lyckades ta er hit beundrar jag er!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0