Att du lever med det i all evig tid

2011-09-01 / 17:03:54
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har haft en toppeneftermiddag med Erica. Skolamaten erbjöd inte de bästa idag och en eftermiddag med en fin vän lockade mer. Så vi hamna på bakeoff, kycklingkebab och en cola. Satt mkt fint. Sen kollade vi runt lite, hittade en jättefin jacka på kappahl så jag ska nog skriva upp den på min önskelista som jag började med igår. Det finns en hel del att välja på. Det var en vinterjacka dock men åh den var så fin och Erica tyckte det var Anna-stil över den och det kan hon nog ha rätt i. Så mamma och pappa där har ni en grej. Vad händer mer i mitt liv då? Inte så mkt, en inlämmning gjorde jag precis klar och nu ska jag räkna lite matte sen blir det nog chill. Helgen finns det inga planer i men det är skönt det med. På torsdag nästa vecka åker vi till Göteborg med klassen. Blir nog nice.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0