Deutschklasse

2011-09-29 / 09:01:23
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Tyskalektion och min koncentration ligger på noll. Vi ska skriva en artikel men jag orkar inte har redan gjort en men vi måste tydligen göra två. Jaja vi tar tag i det snart. Många av er kommer tycka att jag är sjuk i huvudet nu när jag kommer berätta detta men jag kunde inte sova i morse och mamma kommer in och säger att vi ska till stan och shoppa efter skolan. Åh vad kul men jag har en inlämmning till imorgon mamma. Hehe var mammas svar. Men stan lockade väldigt mycket i mina öron så jag satte mig och gjorde samhäll då jag hade tid över i morse. Det är något jag kan meddela er att göra, plugga på morgonen för de är då hjärnan är som fräschast. Nu sitter inte jag och säger att jag gör detta jämt för de gör jag verkligen inte men idag var ett undantag!
Bäst att återgå till det jag ska göra egentligen.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0