Find the bright moments

2011-09-20 / 21:29:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ögonen går i kors och jag vet att klockan är 21.30. Jag vet också att det inte är normalt att vara 16 år och vara trött vid denna tid men går man samhäll till klockan fyra på tisdagar så är det okej att vara trött tycker jag. Särskilt då gympapasset var väldigt jobbigt så pass jobbigt att lilla jag har väldigt ont i mina ben just nu, det är också okej då man ägnat de senaste timmarna till plugg. Men känslan när man får bocka av en läxa är underbar. Nu är det bara historia och matte imorgon. Men det tar vi då.
Tänkte berätta något annat än skolan, har spenderat eftermiddagen hos mormor där vi åt mat och bara hade det allmänt gött i några timmar. På fredag ska jag vara med världens bästa brudar. Mamma och jag ska på bio snart vilket var väldigt länge sen. Mamma mia var nog sist. Hehe.. Min födelsedag är snart också. Så även om livet är lite pissigt ibland och man känner för att ge upp som typ nu så måste man försöka hitta de positiva med livet. Find the bright moments. Lev vidare och njut av varje dag för det ska jag. Just nu ska jag och njuta av min säng med min underbara bok.
Cya Anna!
weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0