Have you ever loved somebody it makes you cry?

2011-09-14 / 17:59:03
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer

Jag vill ha fredag och helg och det nu! Jag är trött på skolan, trött på maten, trött på naturkunskap och jag är trött på Maud. Ni ser jag är trött på skolan. Idag sluta vi halv tre men jag, Eve, Erica och Becka var kvar och plugga. Det var bra för hemma får jag inget gjort. Imorgon blir det samma sak för mig för då ska jag vänta in Erik för sen ska vi fixa en sak. Hemligt. 
Ikväll ska jag på fotboll eller rättare sagt om en halvtimma är matchen så vi ska åka snart. Brorsan spelar elitkval och morbror kommer. Annars då, Svergie erbjuder regn varje dag och när man slänger in en skymt på min fasters blogg så blir man lagom avundsjuk. Sen såg jag att min farbror drar till Miami snart. Vad är detta eller? Får hoppas på att Sverige erbjuder lite värme snart. 
Förresten min dator är fixad! Happy face!
Cya Anna!  

 


Redo för fotboll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0