Pluggstuga

2011-09-11 / 12:40:33
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Söndag. Deprissonens dag. Kan man lugnt säga då det gäller denna dagen. Usch det blev ingen bra start på dagen. Ibland kan man undra vad man gör för fel hela tiden och om det bara är jag som gör fel? I vilket fall som helst ska jag försöka bli på bättre humör då jag ska iväg till Erica sen och ha pluggstuga. Det var ett tag sen sist. Dock har jag redan börjat lite eftersom att vi inte går samma matte och hon inte har rättskunskap. Då tänkte jag att jag gör de innan. Annars så kommer det nog inte hända så mkt idag, slänger väl på några bra filmer i eftermiddag/kväll. Älskar filmer. Det har ni nog listat ut nu vid det här laget.
Cya Anna!
Såhär såg det ut sist vi hade pluggstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0