Vardagen

2011-09-12 / 17:35:37
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Det är kul när man får datorer i skolan och det fungerar. Men frågan är hur många det fungerar för, hur många som inte har lite problem? Min åker nämligen in på lagning imorgon. Inte okey och framförallt inte kul!!!! Igår så gick det inte att ladda och det var inte laddaren det var fel på för den funka i min brors dator. ÅÅÅHHH!! Ibland blir jag väldigt irriterad på tekniken. Så det var bara göra en felanmälan så får vi se vad som händer.
Annars då jo men det är måndag igen. Veckorna flyger förbi, det är bra. Ju närmare kommer vi min födelsedag och lov. Denna veckan har inte så mkt planerat. Imorgon är det orientering med skolan, det värsta som finns enligt mig. Jag sitter hellre en hel dag i skolan än det. Men men kommer jag inte hem ligger det på skolans ansvar.( Så bloggar jag inte på ett tag så är jag bortsprungen) Sen är det inte så mkt mer, Evelina och jag ska jobba med vår uppgift till projektet någon kväll och på onsdag blir det fika hos Johanna med "tjejmys". Sen ska väl helgen erbjuda på roligheter förhoppningsvis om allt går min väg! PÅ fredag firar mina päron 5-årig bröllopsdag.♥
Oskar och jag hade lite roligt förut. Ska nog gå och pussa på han lite till min lilla ängel.
Nioåringen utbrast "Anna det här är ju konst" haha du är för go ibland.
"Det där ser ut att vara på riktigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0