Would you take a walk with me?

2011-09-06 / 20:28:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Statistiken gick upp när man skrev om brorsan, kanske ska göra det varje dag. Fast nej, inte i dag i alla fall. Idag är jag på ett sådär lite extramysigt humör, ni vet då man gillar att sitta i sitt rum och bara vara. Lyssna på musik, kura in sig i en filt och känna att hösten är här. Jag gillar mitt rum skaprt. Har fört in lite färg nu med. Det är mitt och bara mitt. Annars har det inte hänt så mkt idag, en lång och seg dag i skolan. 9.30-16.00. Det var segt, matte som jag förövrigt fick beröm i kanske har fått lite av Jonas mattehjärna trots allt. Naturkunskap, idrott och tyska. Det funkar men inte det bästa. I eftermiddag har jag fått undan ännu mera plugg så nu kan vi bocka av engelska inlämmning + läxa, vi kan även bocka av rättskunskap. Imorgon blir det matte.
Resten av veckan ser ut ungefär så här, onsdag: skolan och stan en snabbis sen plugg. Torsdag: Göteborg med klassen, tror att det kommer bli en toppendag. Fredag: Skola, träna och på kvällen ska faktiskt jag och Johanna umgås bara vi själva. Det var oerhört länge sen vi gjorde det. Det blir mys för hela slanten och tjöt. Kanske en rulle också. Men det ska bli skönt att få lite kvalitetstid med henne. Man måste vara själva lite med och inte alla på en och samma gång.
Nu blir det film eller grey´s. Men först bilder på mitt rum. Imorgon vankas det sovmorgon.
Cya Anna!
Har egen balkong med, lyxigt kallar jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0