Bubblande känslor

2012-04-10 / 19:06:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Bubblande känslor idag i hela kroppen. Ena stunden känns allt super-duper bra och sen den andra stunden så känns det lite mindre bra. Just nu är en bra stund men jag har haft lite utbrott den senaste timmen på matten och tyskan men det löste sig alldeles fint som det brukar göra med lite panikattacker och sen var det klart, allt är alltså som vanligt mina kära vänner!
Skolan drog igång igen och sovmorgonen var underbart annars hade fröken legat kvar i sängen det var också snällt av mammsen att skjutsa oss men imorgon kommer cykeln fram! Det var en lång dag i skolan men den kändes ovärd, det som känns ännu bättre är att detta var den enda dagen i skolan för imorgon blir det teater och anställningsintervju sen torsdag-fredag åker alla samhällstvåor till Stockholm och det känns sjukt underbart! Med andra ord kör vi på en mjukstart. Tycker jag vi är välförtjänta med tanke på det liv vi lever. Ska försöka att ta lite bilder så att vi kan förgylla bloggen med lite roligt, ha dock inte för stora förhoppningar.
Nu ska jag njuta av kvällen med top model final om ngn timma men innan det tänkte jag se om jag kunde få övningsköra och hämta pappsen!
Cya Anna!
Sommar skulle sitta fint, här har ni Saltön tror jag det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0