En fullspäckad helg!

2012-04-01 / 22:24:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att njuta av helgen med underbara människor sätter verkligen pricket över iet. Kvällen igår spenderades hemma hos familjen Gustavsson med god mat och trevligt sällskap. Tog igen förlorad tid med Linda men likaså med familjen. Hemligheter och skratt flödade. Idag tog jag sovmorgon för att sen fortsätta shoppinghelgen med Johanna. Vi åkte ut till Elins och där fick jag med mig lite basgrejer hem som leggings och sminkborttagning. Sen tog vi en efterlängtad lunch för att sedan bege oss hem och umgås Eve. Kvällen har dock avslutats hemma med familjen då min trötthet tog över. Vi gjorde italienska köttbullar och chokladpudding till efterätt det gjorde att jag blev på lite bättre humör. En deckare har nu avjutits och jag tänker somna tidigt ikväll för imorgon väntar nya äventyr.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0