En gammal tant

2012-04-04 / 14:54:33
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Solen strålar och äntligen börjar det kännas som att våren verkligen är på väg! Jag har precis kommit in från solstolen som jag slängde mig i det första jag gjorde när pappa hade hämtat oss idag. Det var skönt att vila en stund då jag sovit väldigt oroligt inatt det var länge sedan jag sov så oroligt så inatt hoppas jag på bättre sömn. Efter frukost så knallade vi iväg med mormor till maxi för att handla lite mat som mamma missat.
Resten av kvällen så ska jag nog vara hemma och ta det lugnt och äta gottigheter. Sitter rätt fint ibland.
Imorgon blir lillskiten hela 16 år, hela 16 år!! Jag börjar allt bli en gammal tant känner jag...
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0