Filosofen

2012-04-25 / 19:09:01
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter just nu och myser i min brors rum, själv! Det enda stället där jag kan få vara lite för mig själv och lyssna på musik och filosifera. Det låter väldigt djupt men egentligen är det inte det, saken är bara den att jag gillar lite att vara för mig själv och just nu står inte träning på schemat då jag vart sjuk.
Det har inte hänt mycket alls idag, skola och plugg som jag behövde ta igen men tyskan kan vi skita i. Usch, Erik har förhört mig och enligt mig gick det okey men inte mer än så!
Ikväll tänker jag hitta ngt mysigt hörn, kurra in mig i en filt och slänga på en bra rulle...
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0