Jag vill till skolan

2012-04-23 / 10:04:30
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Ligger hemma idag med. Allt kändes bra i morse när jag vakna sen gick det utför och här ligger jag helt utslagen. Det finns dock två fina tjejer som chattar med mig just som får mig på lite bättre humör. Åh jag vill till skolan och träffa alla igen!!! Jag vill inte ligga hemma och uggla. Nu har jag prövat allt i stort sätt, alla våra nässpryer, halstabletter, glass, saft, juice, sömn, film osv. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag vill inte vara sjuk mer...
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tur att mamma finns som försöker/tjata att rman måste sova, äta,dricka om man ska bli frisk! Kram

2012-04-23 / 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0