Mormors place

2012-04-03 / 17:53:15
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Mormor lagar mat, oskar tjötar och jag tar det lugnt=situationen just nu! Oskar och jag spenderar en natt hos mormor, hit kom vi vid lunch och åkte in till stan strax efter det för att bada i två timmar. Det var skönt, själv simmr jag 1 km och sen busade vi så att lilleman blev nöjd. Resten av eftermiddagen har vi tagit det lugnt, vart på elins lite och spelat spel. Kvällen kommer fortsätta i lugnets tempo med lite käk och film. Imorgon ska jag ta en lång och skön sovmorgon.
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det låter som ni har ett rätt så bra påsklov!! Kram från en avundsjuk mamma

2012-04-03 / 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0