Myskväll

2012-04-02 / 17:23:19
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Att återuppleva gamla minnen är något Johanna och Evelina gör just nu då det spelar ett gammalt dataspel. Själv sitter jag och tittar på eller snarare tittar här på datorn men det är kul att höra deras röster i bakgrunden. Dagens händelser har varit få, sovmorgon och serietittande. Det vettiga jag har gjort är att gå på en promenad och tagit hand om tvätt. Ikväll ska jag umgås med de underbara vänner. Vi ska beställa käk och hänga här hemma hos Johannas mysiga place.
Imorgon så åker Oskar och jag hem till mormor och sover en natt men innan ska vi bada! Det är väldigt skönt med lov.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0