Det roligaste som hänt i mitt liv

2012-12-09 / 20:20:46
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Oj då. Det var verkligen ingen lätt match. Mycket har man varit med om i livet och även om allt inte har varit jättekul vid studens hetta så finner man alltid ett sätt att skratta åt det i efterhand.
Det roligaste som hänt i mitt liv tror jag är att jag har fått träffa alla mina fina vänner. Tillsammans med dem så händer det så sjukt mycket roligt. Det räcker bara att fråga mig och Evve om något speciellt skedde i veckan. Nej men alltid när jag är med dem så händer det något, någon säger något korkat eller vi är bara vid fel tillfälle och ställe. Livet tillsammans med mina vänner är sjukt kul.
Cya Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0