Min skola

2012-12-04 / 18:24:07
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagarna spenderar jag på västerhöjdsgymnasiet där jag läser på samhällsvetenskapliga programet. För mig är det ett av de bästa besluten jag tagit i hela mitt liv. Jag har växt som människa och jag har mött otroligt fina människor därför känns det jobbigt att vi snart går in på vår sista termin tillsammans. Men men sånt är livet.
Skolan är verkligen att rekomendera, bra lärare och bra utbud. Dock ska man vara medveten att det är mycket plugg på alla utbildningar vilket jag känner börja tynga nu när man har gått i snart tre år.
För övrigt en grym skola men maten är inte att rösta för.
Cya Anna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0