Alla hjärtans dag

2012-02-14 / 21:19:34
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen som tillägnas kärleken. Hade jag haft en hade det nog varit annorlunda. Denna dag har ändå varit underbar. Trots att jag inte är kär i någon så är jag så sjukt gald för att jag har min underbara familj och mina underbara vänner. Sov oerhört länge och åt frukost kring tolv-tiden framför Justin Bieber filmen(det bästa som gick på tv:n). Johanna och jag bestämde för att spendera dagen med varandra och det gör vi än. Vi har tagit en promenad, spelat spel, bakat, lagat mat, kollat top modell och snackat. Så sjukt underbart med en underbar vän. Så även om det är alla hjärtans dag så känner jag mig jätteglad! Johanna gjorde min dag! "Vänskap är kittet som håller ihop världen"

Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0