Krank

2012-02-29 / 09:54:23
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Det blev ingen skola för mig idag. Hände något med mitt knä igår på idrotten så det är lite svårt att gå idag så mamma tyckte det var lika bra att vara hemma en dag. Just nu sitter jag i soffan och har läst lite religion och ska göra lite svenska nu. Jag gillar inte att vara hemma och särskilt inte när jag inte är dödssjuk då blir jag mest rastlös. När allting äntligen var bra så ska det alltid hända ngt för att förstöra allt igen!!
Mamma är hemma en stund med nu så jag ska se om vi inte kan hitta på ngt!
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Berith

Nej men nu får du väl ändå ge dej med ditt knä! Du är ju för ung för att ha så ont så ofta! Tycker jättesynd om dej! Kram

2012-02-29 / 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0