Längtan

2012-02-07 / 18:24:59
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Alldeles matt i hela kroppen efter att simmat sitter jag här i min säng och myser under en filt. Har precis avslutat ett samatal med min lilla sjukling. Det kändes faktiskt bättre att ringa och pratas vid lite. Jag saknar henne jättemycket! Annars har det inte hänt så mycket idag, skola till fyra, träffade faster en sväng inne på badet och blev en tur till coop med mammsen. Hem kom jag till pappa som lagat käk! Satt fint det.
Nu tänkte jag slänga ihop en fruktsallad och sen vankas det top model. Alla läxor är gjorda och jag kan äntligen njuta av livet.
Nästa vecka är det äntligen lov och det börjar nu bli fullspäckat!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0