Myskväll

2012-02-03 / 18:48:09
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ligger i sängen helt utmattad fast jag har inte riktigt gjort något omtumlande. Kanske har att göra med den fruktansvärda kylan som kommit till Sverige, i morse när jag gick till bussen var det -14 grader. Det var kallt ska jag få be att tala om.
Annars så har dagen varit helt okey, hade prov sista lektionen och innan var jag jättenervös men det gick nog någonlunda i alla fall. Sökte även jobb efter skolan. Känner mig väldigt duktig idag!
Efter det blev det en tur på staden med bror och Johanna. Köpte mig en bh och mys till ikväll då jag ska umgås med Johanna.
Nu ropar pappa, vi hörs!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0