Skämt

2012-02-02 / 19:39:30
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ja Evelina Blom vad ska man säga? Du har en humor utan dess like och dessutom en fantasi så det står härliga till. Det var alltså inte jag som skrev en uppsatts om en snigel och jag tror att Evelina aldrig har gjort det själv. Men vem vet, jag blir inte förvånad. Jag skriver lite mer serösare uppsatser men tänker inte dela med mig av dem här utan det är privat.
Pluggandet går inte så bra, nu känns det som att jag kan det men fick ett sms av Becka och fick lite småpanik. Jaja, andas lugnt. Jag tänker ta med mig Eve imorgon och gömma mig i en hörna för hon brukar inte vilja höra andra prata om provet och det vill inte jag heller imorgon. Ne om jag ska plugga lite till då.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0