2012

2012-01-01 / 18:26:50
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Ett nytt år. 2012. Helt sinnessjukt! Året bakom oss har varit riktigt bra! Många skratt och många äventyr. Nyårskvällen avslutades med fina vänner, Evelina, Erica, Johanna och hennes Patrik. Det blev god mat och mycket skratt. Ett perfekt avslut på 2011.
Idag vandrar man runt som en zombie ungefär. Orkar ingenting, rätt skönt på ett sätt men att inte göra ngt heller är lite frustrerande.
Imorgon åker jag till Jönköping för att umgås med min kusin lite. Är faktiskt lite nervös, biljetten har kommit på mobilen och ett skräcksenario är att de säger att det är fel. Tänk dig att bli avslängd, gud jag skulle dö! Snälla håll tummarna för mig. Hem kommer jag igen på tisdag. Så jag har svårt att tro att det kommer bli mycket bloggande förens dess. Vi får se helt enkelt!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0