CV

2012-01-30 / 19:39:15
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Idag är jag på tänkarhumör. Jag tänker, jag tänker och sen tänker jag lite till. Skolan på måndagar innebär tunga teoretiska kurser men det gick någonlunda okey. Efter skolan blev det en sväng till stan för att köpa block och pennor sånt som jag älskar att lägga pengar på. Efter det bar det av hemåt för att storplugga, det gick i kras kan jag säga. Jag har knappt gjort ngt och jag skäms. Prov och bookreview. Jaja har en stund på mig nu innan jag tänker mysa med päronen.
Har dock inte slängt bort hela dagen utan suttit och filat ihop ett CV. Är väldigt nöjd! Så det ska jag fila lite till på någon dag sen tänkte jag lämna in detta.
För övrigt rullar allt på fin fint. Planerna inför lovet har tagit sin början, åh vad jag längtar!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0