exhausted

2012-01-26 / 15:53:05
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag är trött. Jag har abstinensbesvär. Jag vill utomlands. Jag vill sova. Jag vill äta. Jag vill bara njuta av livet.
Jag är inte riktigt positiv idag, startade morgonen 25 minuter innan det var dags att gå till bussen och jag ska säga er att jag hatar sånna mornar. Denna långa förmiddagen i skolan innnan lunch gjorde det hela inget bättre. Men nu är jag hemma och har vart duktig och gjort läxorna till nästa vecka för att kunna fokusera på provet. Dock väntar min engelskabok på mig men kraften tar mig inte dit.
Om en stund åker jag med mamma som sällskap till innebandyn, tänkte övertala henne att övningsköra-var för länge sen nu.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0