Life is back to normal

2012-01-14 / 11:24:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Jag har inte varit så flitig med bloggen denna vecka ser jag men det ska vi nog kunna ändra på. Evelina och Erica skötte bloggningen igår och jag vet nu hur man bloggar från mobilen så jag kanske kan börja blogga lite mer. Vad har hänt det senaste då? Inte förträffligt mycket, det vanliga vardagslivet i stort sett. Igår så tog jag tag i min träning igen och denna gången är jag rikitgt motiverad så nästa gång blir imorgon. Sen på kvällen gick jag och Erica upp till Eve. Det blev en mysig fredagskväll.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer än, ska ta mig en långpromenad tror jag i det fina vädret och göra lite matte.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0