Memories

2012-01-31 / 21:58:41
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagar som denna då pluggandet inte lockar och man helst bara vill sova och glömma allt för en stund är då man tar fram lådan. Lådan med de fina minnena. Minnen som man fint gömt undan till ett tillfälle där de fyller vår själ med fina minnen. Glada minnen. En dag som man minns varmt. Idag har jag en sån dag. En dag då jag mest drömmer mig bort till alla mina härliga underbara minnen som ligger nergömda i en ask. Jag tänker på den dag jag fick mail-adressen till Erica och började skriva med henne, den dag då jag satt i solen tillsammans med familjen på en klippkant, eller varför inte trippen till Kungshamn i somras med Johanna och Eve? Jag skulle kunna rabbla upp en massa minnen men det fina är att de ligger inne i min själ och väntar på att jag fint ska tänka på dem och fylla min själ med glädje dagar som dessa då allt ser så mörkt och tråkigt ut.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0