Mommy and Daddy

2012-01-07 / 17:43:00
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Älskar denna dag. Myser runt i leggings och en stor tunika dessutom inget smink så man kan klia sig hur mkt som helst i ögonen utan att man har smink överallt sen, älskar det nämligen! Idag har det inte hänt ngt vettigt förutom att jag pluggat lite. Idag kör jag på en hemmakväll med familjen. Vi har precis ätit mat och nu ska vi spela spel, sen ikväll blir det soffan. Gladiatorerna har visst premiär berättade Oskar. Kan bli intressant? Undra om ngn kommer kunna bli som plexus och alla?
PS: Jag verkligen älskar min mamma och pappa! Finns inget finare än ni oavsett vad jag ibland säger till er.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0