The gym

2012-01-28 / 11:02:52
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen är åter kommen och veckorna bara flyger förbi vilket i min mening är underbart. Gårkvällen spenderade jag hemma hos Erica tillsammans med Becka och Eve också. Vi hade en underbar kväll. Pizza och mys!
Idag så blev det inte så lång sovmorgon som jag hade velat. Klasshandboll står på schemat för barnen i Skövde, så Oskar ska spela och jag tror även kusinerna spelar så det ska vi kika på sen. Innan det åker jag och Erik till gymmet. Idag blir det endast kondition. Igår simmade jag 1000 meter. Kändes väldigt jobbigt i början men det gick bra sen. Dock är det lite problematiskt att simma med ett skadat knä men det går bra.
Kvällen spenderas nog hemma med grabbarna!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0