För bra för att vara sant?

2012-07-29 / 19:47:14
Kategori: Allmänt - 2 Kommentarer
Sitter på altanen och har käkat middag med familjen. Jag gjorde potatisgratäng och pappa grillade.
Har vart iväg och jobbat en sväng idag, går in på min sista vecka nu och sen väntar en Göteborgresa med mor min och en efterlängtad semester. Tänkte ta med mig Johanna till kusten också när tösa kommer hem. Saknar henne!

På tal om Göteborg resa så ska mamma och jag ta en tur dit. En dag för oss med god mat och shopping. Livet leker vidare. Så himla nöjd med allt just nu så man kan nästa börja undra om det är för bra för att vara sant?
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: evvis

hallå jag vill också med till kusten!!!!!

2012-07-29 / 20:40:27
URL: http://evvisevve.blogg.se
Postat av: evvis

jag vill också åka med till kusten!!

2012-07-29 / 20:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0