Kållandsö

2012-07-16 / 19:04:43
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Igår hängde jag och mamma ut på Kållandsö. En fin ö med mycket fina tursitorter och otroligt mycket fina hus. Vi solade, åt lunch på Läckö Slott och njöt av sommaren.


 
Idag har jag jobbat och pysslat om mig själv. Jag har i flera veckor längtat efter att få måla mina naglar och bara pyssla om mig själv men på jobbet så får man ju inte ha nagellack så det funkar ju inte riktigt. Därför bestämde jag mig för att måla tånaglarna. Så nu är jag nyrakad insmörjd och nymålade tånaglar. Plattade håret lite också, små saker som kan få en att känna sig fräsch när man i själva verket är så pass trött att man somnar bara man sätter sig ner i tre sekunder.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0