Sommartider

2012-07-14 / 23:19:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Veckan har spungit förbi och jag har haft sjukt kul på jobbet. Vi har invigt en ny sång och folk tror att vi är fullständigt knäppa. Hehe.
Igår var en dag full av aktiviteter. Jobb, träffade kusinerna och på kvällen blev det festligheter tillsammans med goda vänner på Golfresturangen. Därefter åkte jag vidare mot Adam där de andra infann sig. Vi ett gick ögonen i kors efter uppstigning vid halv sex.
 
 
Idag har jag varit jättetrött så det blev en dag med familjen. En minigolfrunda och jag gjorde två hole in one. Det gjorde inte ens bror min med 6 i handicap. Det satt väldigt fint.
Imorgon är jag ledig och jag ska spendera dagen med mor min på Kållandsö för att sen åka mot min farmor.
Vi hoppas på bra väder så att det blir en dag på stranden.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0