En helg som flög förbi

2012-06-03 / 20:41:29
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Helgen flög återigen förbi. Tur att nästa kommer fortare än vad man tror. Det är dessutom en helg jag ser fram emot, det blir min första helg på flera månader utan plugg ochjag ska ge mig iväg på äventyr tillsammans med underbara människor, åh jag längtar med hela själen.
Igår var jag med Eve. Vi åt kex med ost och bara pratade.  En sån där kväll med en fin vän, myskläder och gottigheter.
Idag gick jag upp hyfsat tidigt för att plugga då min hjärna numera funkar bättre på morgonen. Sen har jag tagit mig en promenad. Träning ska nu bli mitt dagliga motto. Lite fotboll blev det också och en god söndagsmiddag.
Nu tänkte jag krypa ner i min nybäddade säng och slänga på en bra film för att tänka på lite annat inför det hemska provet imorgon. Jag mår illa alla redan.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0