Lördag 2012-06-02

2012-06-02 / 13:29:56
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Gårkvällen var härlig. Middag med familj + Hanna och lite senare dök Johanna upp. Det blev mys. Kvällen avrundades tidigt och jag intog soffan då jag trodde att jag skulle orka vara vaken men vid tolv hade kämpat så då fick sängen bli min vän. Grabbarna åkte iväg tidigt i morse lika så mamma så en sovmorgon satt fin fint, halv elva öppnades ögon och för en gångs skull på väldigt länge så känner jag mig utvilad. Vet dock att det inte är sant men man kan ju få inbilla sig.
En lördag som denna då man helst vill umgås med fina vänner och kanske ta en fika på stan så sitter jag hemma med samhällsböckerna. Ett feting prov på måndag i två timmar, hur dum får man vara som lägger ett prov på en måndag? Vill de att vi ska dö i stress?
Ursäkta min ilska men ibland kan jag inte låta bli att bli arg.
Ikväll blir det forever alone kväll, vad vi hittar på har jag ingen aning om. Vi får helt enkelt se.
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0