Nationaldagen

2012-06-06 / 19:55:42
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Studiedag idag. Det är sista dagen med plugg idag och jag måste erkänna att det ska bli väldigt skönt att kunna få släppa skolan i ngr månader sen och få tänka på annat. Just nu ligger alla tankar i skolan och i stort sett all tid läggs på skolan. Pappa frågar hela tiden om jag måste plugga jämt och tråkigt nog så är det så att man måste det.
Från och med imorgon går jag på helg! Helgen är full i stort sett. Bra gjort för att vara singel. På fredag ska jag umgås med släkt hela dagen. Jag ska fira student och träffa mitt kusinbarn som jag köpt massa kläder till. Lördag blir det möte med jobbet och sen ska jag på kalas tillsammans med vännerna på kvällen. Söndag är det bal eller fotboll. Vi får se helt enkelt.
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Evve

Du ska ju gå på balen med ju!!

2012-06-06 / 20:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0