Spontanbesök

2012-06-11 / 17:15:32
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Vad ska man säga, livet rullar på i vanlig ordning och om några dagar blir jag medlem i mamma och pappas liv. Ett liv med jobb, sömn och mat i stora drag. På måndag väntar sju veckors jobb och därefter två veckors ledigt därav en vecka spenderas i kreta. Jag längtar ihjäl mig!! Jag vill bara att dessa veckor ska springa iväg så jag kan få sitta på flyget, det sorgliga med att veckorna rinner iväg är att sommaren faktiskt är slut då. Men i sommar får det bli så, jag måste/vill jobba. Dels för erfarenhet och pengar. Kan ju behövas inför det stundande studentåret.
På tal om student, vår klass har nu bokat den fetaste ljudanläggningen tänkbara och lastbil. Jajamen du hörde rätt, vi är nämligen ute i tid. Så nästa år kommer vi spela sönder gatorna i Skövde.
Om en stund får jag spontanbesök av Linda. Hon ringde för några minuter sen och snart står hon utanför min dörr.
Så jag ska plocka undan lite och njuta av en lugn vecka.
Cya Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0