Dagarna vi minns

2012-03-22 / 17:21:16
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Solen har strålat idag och det känns verkligen att våren äntligen är kommen. Efter en förmiddag inne i skolan med projektarbete tog Erica och jag oss en lunch sen åkte vi faktiskt iväg och köpte lite godis som belöning för att arbetet nu var inskickat-med detta satte vi oss ute i solen och tjöta på vår håltimma. Det var verkligen hur skönt som helst, att kunna sitta ute utan att frysa med en utav sina bästa vänner-det kallar jag fina tider.
Har precis kommit hem från Erica då vi övat inför den kommande redovisningen imorgon på engelska-jag är jättenervös, rädd för att stamma och säga fel men vi är först ut vilket känns jätteskönt! Nu ska jag fortsätta öva sen ska jag laga lite mat tills familjen kommer-saknar fasktiskt min mamma och pappa lite då jag knappt träffat de denna vecka.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0