Godmorgon!

2012-03-29 / 07:58:59
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Godmorgon!
Ligger här i sängen och har för en stund sen skickat iväg lillbrorsan till skolan. Jag själv börjar inte än på länge därför ansåg jag att jag kunde slappa lite och försöka lugna ner mig lite inför opponeringen idag. Usch -jag vet verkligen inte om jag fattat rätt men det ska bli skönt att bli av med det.
Efter skolan idag ska jag hem och storstäda åt mina föräldrar och göra lite affärsjuridik så att jag slipper det över lovet.
Kvällen igår avslutades med Johanna och Evelina på en promenad som har varit omdiskuterad men nu fick vi till det. Vi vandrade runt här i Hentorp och jag upptäckte villor jag aldrig tänkt på innan. Sen hoppade jag ner i soffan med mamma och kollade på Sveriges mästerkock och vi tyckte verkligen att fel person vann.
Helgen är fullproppad och likaså början av lovet. Livet leker
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0