Happy

2012-03-10 / 00:37:28
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Dagen har varit underbar i enkla ord trots den dag som är. Körde ett hårt pass på idrotten och det var underbart, har inte varit så flitig denna vecka kan jag säga. Efter skolan så fixade jag och pappa en hel del grejer på stan bland annat mina glasögon och han köpte blommor. Sen drog vi till mormor lite senare där morbror infann sig med familj och maria hade tagit sig hem vilket var jättekul. Runt halv åtta drog vi oss alla vidare, jag hem till Carro där de andra tjejerna var. De gjorde pannkakor som jag fick smaka på och sen blev det mys. Min ansvarsfulla kusin och vän skjutsade hem oss och det var så underbart skönt att få avsluta kvällen till Bruce och skratt. Tusen tack Maria!
Imorgon fortsätter denna fina helg hos farfar och sen med vänner.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0