Holiday

2012-03-02 / 20:58:57
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Att sitta hemma i soffan med gottigheter och min halvknäppa familj skadar inte ibland särskilt inte då man behöver lugna ner sig lite. Skolan idag var lugn och kändes ovärd, i morses var det simmning och i eftermiddag tränade jag med mamma och pappa. Ikväll har jag käkat god mat och nu myser vi framför tv:n och erik retas över att jag ska få glasögon. ÅH VAD JAG BLIR ARG!!
Imorgon ska jag plugga, ta långpromenad och på kvällen ska jag umgås med fina vänner. På söndag ska jag nog bada med pappa och bröderna.
Nu ska jag fortsätta mysa med mina mamma och min icke retsamma bror.
Cya Anna!

Kommentarer
Postat av: Erik Hermansson

Har jag sagt det?:)

2012-03-02 / 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0