I wanna be your everything

2012-03-15 / 20:55:49
Kategori: Allmänt - 1 Kommentarer
Dagen fick ett mycket fint slut! Något direkt vettigt har jag inte gjort men vad gör det. När jag kom hem ville mamma baka så vi gjorde typ en tårta, det var mandelmassa och äggvitor i botten och sen lemoncurd, grädde och massa frukt. Naturligtvis missade jag och ta kort som vanligt men den var väldigt god plus att den var nyttig! Efter det drog alla killar och vi fick lite egentid, vi kollade på en film Life as we know it. Den är verkligen att rekommendera. Sen har jag inte gjort så mkt mer, käkat lite och kollat det sista avsnittet på Elsas Värld och jag gillade inte slutet, får nog ta och läsa böckerna.
Imorgon blir det skola och sen på kvällen ska jag och mamma hem till faster och kusinen. Blir nog mysigt!
Cya Anna!
Åh vad jag älskar dig!♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej du! Du vet att jag älskar dig me!! Kram

2012-03-16 / 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0