Nervös!

2012-03-14 / 18:16:25
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Sitter här med en klump i magen. Har inte fått ngn svenska gjord som jag borde ha gjort och jag är nervös inför imorgon så det står härliga till! Jaja det blir nog bra. Idag blev det skolan och affärsjuridiks provet försvann vilket kändes jätteskönt sen hur det gick är en annan femma. Sen blev det fortsatt arbete med vårt projekt och det går framåt. Efter skolan tog jag Eve en tur på stan i solen och en liten eftermiddagsfika och fick prata av oss lite.
Helgen är fullproppad men det ska bli jättekul!
Nu ska jag försöka få en debattartikel klar om insemination och sen ska jag äta glass med mamma!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0