Ny vecka

2012-03-19 / 16:10:17
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Snö låg det på marken när jag vakna-jag kan inte direkt påstå att det gjorde mig glad. Det som dock glädjer mig nu är att det har smält bort. Skolan idag gick jättefort, vi har jobbat med projektet hela förmiddagen och sen avslutades det med affärsjuridik. Nu har jag räknat lite matte och om en stund ska jag iväg på utvecklingssamtal.
Igår var jag på kalas hela dagen. Det var oerhört mysigt-umgicks lite med kusinerna och käkade god mat och tårta. Hamnade i matkoma efteråt. När jag kom hem spenderade jag kvällen med Johanna, vi tog en promenad och sen avslutade vi kvällen med att kolla på TV.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0