Saturdayfeeling

2012-03-17 / 14:17:40
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Lördag och jag njuter av ledighet. Kvällen igår var jättemysig, mamma och jag var hemma hos min faster och kusin medans killarna var på bandy. Marlon och jag busade på och min faster bjöd på en urgod tårta. Blev väldigt trött på en gång igårkväll så när vi kom hem vid elva slockna jag direkt. När vi åkte till Lidköping fick jag övningsköra och det gick riktigt bra denna gången så imorgon ska jag göra det igen. Tycker det är jättekul att köra bil verkligen och ha på musik i bakgrunden.
Idag har jag och mamma varit iväg och fixat massa grejer och samtidigt handlade jag inför ikväll då jag ska hem till Eve med Erica och förmodligen Johanna. Om en stund kommer Sofia hit, det ska bli jättekul att träffas lite igen, det var inte igår direkt.
Cya Anna!
Tårtan vi fick igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0