Fin start på en fin helg

2012-05-26 / 01:30:09
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Aldrig mer matte!!! Äntligen, som jag har väntat på denna dagen, I tre och en halv timma satt jag med nationella idag för att sen har historia. Efter skolan blev det en tur på stan, fick med mig morsdag present hem och en klänning.
Kvällen har jag spenderat uppe hos Rebecka med henne och Eve. Sällskaps spel och dipp ute i kvällsolen var precis det man behövde för att starta helgen. Självklart tjöta vi bort ngr timmar med. På kvällskvisten tittade jag och Erik på tv och pratade lite.
Nu ska jag sova för imorgon blir det klassfotboll hela dagen med släkten höll jag på att säga. Men stora delar av den är där tex min älsklingsmorbror!
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0