Första Maj

2012-05-01 / 19:41:26
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Första Maj idag och det har varit en dag då jag bara har vilat. Har inte orkat göra ngt som tur är har jag lång sovmorgon imorgon så tänkte ta tag i lite grejer då och dessutom slutar jag tidigt. Det har inte hänt speciellt mycket idag, har vart hemma hos mina kusiner och käkat lite mat ute i solen. Den känslan av att kunna sitta ute och äta är verkligen som balsam för själen. Som jag väntat. Sen har jag solat lite också.
Resten av kvällen ska jag spendera i vårt nya vardagsrum(dock inte möblerat) framför TV4:s humorgala. Känner för att göra en förändring idag, kanske ska jag skänka lite pengar...
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0