Fotboll mot cancer

2012-05-13 / 10:11:20
Kategori: Allmänt - 0 Kommentarer
Har varit en hel helg med familjen och mycket sömn som har varit behövligt då jag har 7 prov kvar att avverka innan jag får gå på sommarlov. Det känns verkligen skit men jag kan ju inte göra så mycket åt de tyvärr. Igår så engagerade Våmbs IF fotboll mot cancer. Det var C-laget som spelade mot TV-laget och alla pengar gick oavkortat till cancerfonden. Det var ngr riktigt härliga timmar dock lite kyligt trots att solen var framme. Kusinerna var med och mycket skratt blev det då inget av lagen var riktigt seriösa. TV-laget vann med 1-3.
Idag ska jag plugga hela dagen förutom då jag ska ner till Våmb och kolla på minstingens seriematch, förhoppningsvis kommer Maria och Jocke och gör mig lite sällskap då alla andra är på andra destinationer.
Cya Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0